Dan-Aktiv har fået ny ejer

Resurs Bank AB har per 1. April 2014 købt Dan-Aktiv A/S af Credit Agricole Consumer Finance.

Dan-Aktiv A/S er et selskab under Nordic Consumer Finance A/S og fusionen er en overdragelse af samtlige aktier i Nordic Consumer Finance A/S til Resurs Bank.

-Til dig som er kunde og låntager hos Dan-Aktiv har det ingen betydning for din låneaftale som fortsætter uændret.

-Til vores samarbejdspartnere medfører det heller ikke ændringer i de indgåede samarbejdsaftaler.

En stærk nordisk organisation

Resurs Bank er en af Sveriges hurtigst voksende banker og har 530 ansatte per 1. april 2014. Resurs Bank er markedsledende indenfor finansiering til detailhandelen og tilbyder i dag lån, kredit og forsikringsprodukter til private kunder samt tilpassede finansieringsløsninger til firmaer i Norden. Resurs blev grundlagt i 1977 og består i dag af Resurs Bank og Solid Forsikringer. Resurs Holding ejes af Nordic Capital Fund VII och Waldir AB.


En arbejdskultur fyldt med energi

Dan-Aktiv har ca. 75 energiske og engagerede medarbejdere, som arbejder for at give danske detailhandlere markedet bedste og mest fremadrettede finansieringsløsninger.

I Dan-Aktiv blomstrer en kultur bygget på åbenhed og mangfoldighed. Vi er et miks af mennesker med forskellige baggrunde og nationaliteter, vores struktur er flad, og døren står altid åben mellem leder og medarbejder. Det er bl.a. også derfor, vi kan give dig løsninger og service i top.
 


Kunde-tilpassede Finansieringsløsninger

Med en løsning fra Dan-Aktiv får både forhandler og kunde en fordelagtig og fleksibel finansieringsløsning samt service i særklasse. Med fokus på at tilbyde løsninger, der er enkle at tilgå og bruge, udvikler vi konstant vores løsninger, så de opfylder både forhandlerens og kundens behov.


Klageadgang

Dan-Aktiv A/S sætter pris på synspunkter og klager omkring vores finansieringsvirksomhed, da disse giver os mulighed for at opfange eventuelle problemer, afhjælpe dem og træffe forebyggende foranstaltninger.

Hvis du som kunde har synspunkter eller ønsker at fremføre en klage, beder vi dig derfor i første omgang kontakte vores kundeservice, som så vil forsøge at løse dit problem på bedst mulig måde. Hvis den enkelte medarbejder ikke selv er i stand til at hjælpe dig, vil vedkommende få sine kollegaer og/eller den afdelingsansvarlige til at hjælpe sig.

Hvis du stadigvæk er utilfreds med vores håndtering af en finansiel tjenesteydelse eller et finansielt produkt, kan du fremføre din klage skriftligt pr. e-mail eller brev til den klageansvarlige hos Dan-Aktiv. Den klageansvarlige har til opgave at besvare klager og sørger for at tilgodese dine interesser som kunde.

Du kontakter den klageansvarlige ved at klikke på e-mail-linket klage@danaktiv.dk
Du kan også sende din klage til:

Dan-Aktiv A/S
Klageansvarlig
Delta Park 46
2665 Vallensbæk Strand

Fører en henvendelse ikke til et tilfredsstillende resultat, kan du kontakte Forbrugerombudsmanden.